dilluns, 22 de febrer del 2010

Hey Jude

La partitura, per a tocar amb la flauta.




I ací teniu un karaoke (amb la lletra original)
- Si no podeu entrar cliqueu ací - 

Aquesta és la nova cançó que estem estudiant: "Hey Jude" dels Beatles, però en versió en valencià!

"Hei Jude, vella emoció
Recorant les coses passades
i pensa, que tot el que et vaig donar,
en realitat, un somni era.

Hei Jude, si ara te'n vas
i has tingut que deixar-me sola
recorda, que tot el que et vaig donar
en realitat un somni era.

*També tu sola vas a estar
Hei Jude, perquè
al veure't marxar et veig tan trista
Per una simple discussió
Hei Jude, pot ser
tu vas a acabar per estar sola
da da da da da dadada....

Hei Jude, què vaig a fer
si entre amics em sento tan sola
recorda, que tot el que et vaig donar
en realitat un somni era.

*També tu sola vas a estar...

Hei Jude, vella emoció...

Era, era, era
era, era, oh...
da da da da da dadada....
Hei Jude..."